1 Şubat 2016 Pazartesi

Japan Candy Box İnceleme



Öncelikle japonyadan gelen bu şekerlerin videosunu çekmeyi daha çok istedim fakat mide rahatsızlığım yüzünden ne yazık ki post olarak paylaşıyorum. 2-3 ay önce gelen bu şekerleri geldikleri zaman dayanamayıp bir kaçını tatmıştım. Tadına baktıklarım hakkında yorum yapacağım, bakamadıklarım içinde görünüş açısından ne hissettirdiler onu yazarım artık :D Haydi başlayalım



Hi-Chew Candy - Pineapple (Ananaslı Şekerleme)


Immmm. Tam bir ananas tadı. Bunu sevdim, sakız değil ama sakız gibi görünüyor, bir nevi bizim Tofitalarımız. Ağzınıza attığınız an ananas tadını hemen alıyorsunuz.






Morinaga Ramune Soda Candy ( Sodalı Şeker )


Neden ? Peki gerçekten neden ? Ne ihtiyacınız vardı da sodalı şeker yaptınız demezler mi insana.  Neyse kötü yorum yapmayacağım çünkü tadına bakmadım bakamadım. Umarım güzeldir de ön yargım beni pişman eder. Ama gerçekten sodalı şeker niye ?








Bourbon Fettuccine Gummy - Cola ( Buda Kolalı Birşey )


Bu şekerleri görüntüleri açısından makarna gibi diye adlandırmışlar. İçerisinde kola aroması ve birazda ekşi toz var. Bunu tattım. Gerçekten kola aroması var ama o ekşi toz pek olmamış. Çıt çıtlı pakette göndermişler bunu sevdim ama tat açısından bizim kolalı jelibonlarımıza kurban olsunlar :D 









Meiji Apollo Strawberry Chocolate ( Çilekli Çikolatalı Enfes Birşey )

İşte dünyanın en mükemmel şeylerinden biri. Keşke kutudan herşeyi çıkartıp 100 tane bundan koysalarmış. Ben bir lilapause hastası olarak çilek ve çikolata karışımından oluşan bu küçük piramitleri görünce yemeye kalmadı sevdim zaten. Tattıktan sonra da kendime hak verdim. Gerçekten tatları birer muhteşem. Birgün japonyaya giderseniz marketten alacağınız ilk şekerleme bu olsun. Bizim ağız tadımıza uygun ve oldukça güzel. :) :) 







Meiji Watapachi Melon Popping Candy Floss (Kavunlu Birşey Bende Anlamadım)

Bunu tatmadım, tatmakta istemedim şahsen, içerisinde biraz pişmaniyeyi andıran bir pamuk şeker var. Pişmaniyeyi andırıyor diyorum çünkü tel tel şeklinde hemen dağılıyor. Birde kristale benzeyen şekerler var. Anladığım kadarıyla pamuk şeker kavunlu ve ufak şekerler de ağızda patlayan şekerlerden. 
Şansıma kutunun en saçma serisi bana gelmiş galiba. Biraz daha çilekli tatlı şeyler denk gelse şaşırırdım zaten, böyle patlayan şeyler bana pek cazip görünmüyor. 






Kracie Popin' Cookin' DIY Oekaki Animal Candy Land Kit

Bu set kendi tatlınızı yapabilmeniz için tasarlanmış. Ben denemedim daha doğrusu figürleri beğenmediğim için uğraşamadım desem yeridir.

Keşke daha yaratıcı olunup sınırlandırma yapılmasaymış ben hayvan şekerleri yapmak istemezdim şahsen. Biraz daha farklı kalıplar tercih etmelerini umardım. Talimatlarda su ile hazırlandığı yazıyor. Sanırım sakıza, paketlerdekileri ekleyerek bir karışım elde ediyoruz. Eğlenceli olabilirmiş, ama pek ilgimi çekemedi malesef.







Bu Coris Gum Gum Chewing Gum  (Üzümlü Sakız )

Bu japonların aroma kattıkları herşey cidden aromasını veriyor galiba. Bu sakızların 5 farklı çeşidi varmış, şansıma üzümlü geldi. Pembe pembe pekde bir sevdim :D Zaten pembe olsun canımı yesin.



Fujiya Anpanman Lollipop

Bu ünlü bir karaktermiş. Bildiğimiz lolipop desek yeri pek bir esprisi yok açıkcası. 




Unchi-kun Candy - Lucky Poop Lollipop ( Benim Kakaomun şeker versiyonu )

Benim yastığım kakaoyu tanımayanınız kalmadı artık. İşte buda onun şeker versiyonu. İnsan bunu nasıl yer bilmiyorum. Tadına bakamadım :D Bence sizde bakmayın. Acaba neli ? :D 




3 yorum :