5 Şubat 2016 Cuma

Flormar Up To 7 Days Shine&Color Jel Sistem Oje Seti İnceleme


Flormar'ın bu yeni oje serisinden bu kadar memnun kalıp sizlerle paylaşmadan geçmek istemedim. Öncelikle bu oje serisi bizlere, Uv top coat sayesinde Uv ışını gerektirmeden tırnaklarınızı jel görünüme kavuşturma vaati sunuyor. Bunun yanı sıra 7 güne kadar dayanıklı olduklarını iddia ediyor. Şimdi gelelim benim deneyimlerime, öncelikle biraz setten bahsedip, olumlu yorumlarımla başlamak istiyorum. 


Ojelerin ambalajları aşağıya eklediğim fotoğraftaki şekilde tasarlanmış. Elinize Uv top coatıyla birlikte iki şişe geçmiş oluyor. Şişe tasarımları güzel olmuş yalnız üst kapakta bir hata var kapağı elinizle yukarı doğru  çektiğiniz zaman fırça kısmı oje şişesinde, kapak ise elinizde kalıyor. Şişeyi alttan tutarak taşıdığınız durumda herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız. Kapaktan tutarsanız cam kısmı yere düşebilir ve kırılma durumunda sizi biraz uğraştırabilir :) O yüzden alt kısımdan tutmakta fayda var. 
Uygulama şekli arka kısımda açıkça anlatılmış. Her bir kat için iki dakika bekliyorsunuz. Ojeyi iki kat sürüp, Top Coat'ı üzerine uygulayıp işlemi tamamlıyorsunuz. 

Gelelim ojeyi neden bu kadar çok sevdiğime. Öncelikle ben hayatımda bir ojeyi bu kadar pürüzsüz sürebildiğimi hatırlamıyorum. Bunun ojenin kendi yapısıyla bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Durum tamamen fırça ile alakalı. Fırçaların uçları oval bir şekilde tasarlanmış ve tam parmağa oturur bir şekilde sürüş sağlıyor. Ojeden kaynaklanmadığından emin olmak için fırçayı temizleyip başka bir oje ile denedim ve sonuç aynı. PÜRÜZSÜZ müthiş tırnaklar. 

Hatta ilginç bir durum ki yakın bir erkek arkadaşım dahi durumu farketti. Sen ojelerini ne kadar düzgün sürüyorsun ilk defa bir kızda bu kadar düzgün sürülen oje görüyorum dedi :D Bende her zaman böyle sürüyormuşum gibi böbürlendim. Bir erkek bile bunu farkettiyse gerçekten Flormar beklediğimden de etkili bir oje tasarlamayı başarmış demektir. 

Bunun dışında gelelim jel görünümüne. Ben ojede ki jel görünümünü galiba pek ayırt edemiyorum. Parlak ve canlı durması jel görünümüyse kesinlikle öyle. 7 gün kalıcı mı ? 7 gün dayanamadım. :D Ama 5 gün test ettim en ufak bir değişiklik yoktu. Bu ojeler bana firma gönderisi. Fakat şuan renkleri bana yetmiyor ve gidip en sevdiğim renkleri hemen stoklayacağım. 4-5 gün sonra çatlayan soyulan ojelerden sonra bunlarla tanışmak çok iyi geldi. Aşağıya bendeki renklerini ve tırnaklarımda nasıl durduklarının fotoğraflarını bulabilirsiniz.

Olumsuz yorumuma gelirsek, buraya eklemediğim serinin kırmızı tonunu pek beğenmemiş olmam. Kırmızı oje dediğimizde sürdüğüm zaman gerçekten kırmızı rengini verebiliyor olması benim için öncelik. Fakat oje pembe baz rengine sahip ve 2 sürüşte bile tam kırmızı rengini elde edemedim. 3-4 katta sürmek bana pek doğru gelmiyor. Bahsettiğim bu renk "Femme Fatale 031" 

2'li setin fiyatı internet sitesinde 4,90 TL
http://www.flormar.com.tr/control/up-to-7-days-shine-color?cmSrc=Category
































3 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. bende aldım aynılarından hatırladığım kadarıyla 5 tl civarıydı

      Sil
  2. Kaç tl oeki ezgi abla 😍😍😍😍😍😍

    YanıtlaSil