11 Aralık 2015 Cuma

Natura Keratin Free Plus Me Değerlendirmesi

   

Natura Keratin Free Plus Me 

Herkese merhaba, ne uzun zaman olmuş post yayınlamayalı. Güzel bir deneyimle geri dönmek en iyisi diye düşündüm.
Genelde Video ile paylaştığım her deneyimimi yazıya dökmeyi çok isterdim ancak zaman sıkıntısı yüzünden sizlerle paylaşmak biraz zorlaşıyor. Bundan böyle elimden geldiğince sevdiğim, beğendiğim ürünleri sizlerle paylaşmaya çalışacağım. 



Konumuza gelirsek, kısa süre önce "Natura Keratin Free Plus Me" keratin bakım serisini deneyimledim. Ürün saç botoxu olarak geçiyor. Vaatleri arasında hasarlı, yıpranmış saçlara bakım yapması ve onarması yer alıyor. 

Saçlarım bir kaç sene öncesinde çok açık bir sarıydı. Birçok kez boyatmamın ardından tamamen hasar gördü ve yandı. Bu sebeple yaklaşık iki yıldır hiç boya sürmeden uzatmaya çalışıyordum. Fotoğraflara dikkat ederseniz uçlara doğru rengi açılıyor. Uzadıkça yıpranan boyalı kısımlar aşağıda kaldı. Saçlarımı kestirmeye hiç bir zaman kıyamıyorum ve  dipleri sağlıklı uçları yıpranmış bir saçla dolaşmak beni huzursuz ediyordu. 

Keratin bakımını ilk kez çok sevdiğim bir yakınımızın kuaförde gerçekleştirdiği işlem sayesinde öğrenmiştim. Fakat hiçbir zaman kuaföre gidip o kadar para ödeyip riske girmek istemedim. Saçlarım bu kadar yıpranmışken sonuç büyük olasılıkla hüsranda olabilirdi. 

Daha sonra bu bakımı aynı şekilde evde yapabileceğimizi öğrendim ve bu seriyi denemeye karar verdim. 

İlk izlenimlerime gelirsek, saçlarımın uçları şuan süpürge gibi olmaktan çok kendi saçımın sağlığına yakın bir hal almış durumda. Çevremdeki bir çok kişide saçlarımın ne kadar bakımlı gözüktüğünü ve uzadığını söylüyorlar.  Bu ürünün saç uzatma gibi bir vaadi yok. Fakat bu seriyi kullanmadan hemen önce saç uzatmak için bir süre başka bir ürün kullandım ve çok artısını gördüm. Bir başka postta onuda yayınlayacağım. Saçlarım şuan hem oldukça uzamış hemde yavaş yavaş sağlığına kavuşmaya başlamış durumda. Üstelik uçlarını kestirmek zorunda kalmamak müthiş birşey. 
Nasıl kullandığımı anlatmak için ürünleri fotoğrafladım. Kullanacak olanlar için nasıl uyguladığımı aşama aşama anlatıyorum :) 



Öncelikle, set içerisinden çıkan bu arındırıcı şampuan ile saçlarımızı yıkamamız gerekiyor. Saçımızın, üzerinde kalan herhangi krem, şampuan vb ürünlerden arınmasını sağlıyor. Yıkadıktan sonra saçlarımın uçları çok yıpranmış olduğu için saman gibi oldu. Bu saçları koparmadan nasıl tarayacağım diye düşündüm. Ancak herhangi bir problem yaşamadan ayıra ayıra dümdüz saçlarımı taradım. 
Bu işlemden hemen sonra saçlarımızı %80 seviyede kurutmamız gerekiyor. Ne çok ıslak ne çok kuru. Nemli saçlarımıza, küçük bir kutuda gelen ama çok bereketli kullan kullan bitmeyen keratini uyguluyoruz. Bu uygulamayı bir fırça yardımıyla saçınıza sürüp ince ve sık dişli bir tarakla gerçekleştirebilirsiniz. Ancak ben sürerken fırça kullanmadım ve saçlarımı ayırıp eldiven kullanarak saçlarıma yaydım. Ardından ince ve sık bir tarakla tek tek yedirerek taradım.


Saç uzunluğuna göre uygulamanız gereken miktar ve dakika kullanım kılavuzunda yer alıyor. Ben 45-50 dakika kadar topuz yaptığım saçlarımda beklettim. Tercihe göre 20 dakikada fön makinesi ile ısı uygulayabiliyorsunuz. Bekleme işleminin hemen ardından su temiz akana kadar saçlarımızı duruluyoruz. 

Asıl işlem bundan sonra başlıyor bana göre. Saçlarımızdaki keratini ısı ile sabitlememiz gerekiyor. Öncelikle bir fön çekiyoruz ve ardından düzleştirici ile üzerinden geçiyoruz. Düz saçlarda 2 aya varana kadar bu görüntüyü korumayı vaat ediyor.


İsteğe göre düzleştiriciden sonra argan yağını uygulayabilirsiniz. 




















Setin içinden daha sonra kullanmak üzere bir keratin sonrası şampuanı ve bakım kremi çıkıyor. 
İkiside sandal ağacı kokulu. 
Bu koku nedense bana hitap etmedi. Yapılarını ve saçlarımdaki etkisini çok sevdim yalnız kokusunu ne yazık ki sevmedim. Sandal ağacı kokusu aslında  çok bilindik ve bazı insanların bayıldığı bir kokuymuş. Almadan önce size hitap eden bir koku olup olmadığını anlamak için herhangi bir aktardan yağını koklayabilirsiniz. 







2 yorum :

  1. ezgi abla ebnim saçlarımda seninki gibi acaba bu ürünü nerelerde bulabilirim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,çok yararlı bir yazı oldu ki paylaşımların ve yaptığın işte gerçekten çok başarılısın tebrik ederim.Sorum olucak, acaba ürünü nerelerden bula biliriz ? Teşekkür ettim şimdiden. ☺️

    YanıtlaSil