24 Ağustos 2014 Pazar

Aşk Acısı mı ? Bitirelim bu bahsi






Hepimizin baş belası, hiç yaşamadım diyen bir kişi örnek gösterebilir misiniz ? Gösterebiliyorsanız ya o kişi içine kapanık ya yalan söylemeye meyilli yada adriana Limadır  dicemde malum konu o kızcağız bile aldatıldı.Kaç yaşında olursak olalım biz kızlar duygusallığımız sağolsun olmadık şeylere bile kafayı takmayı başarıyoruz. Bazen ben düşündükçe bile yuh artık ezgi bunuda düşünmüşsün ya helal olsun diyorum. Bundan 4-5   sene öncesinde aslında aşk konusunda biraz acımasızdım. Şimdide acımasızım ama mantık içerisinde uyguluyorum bunu, hem karşımdakini hem kendimi düşünerek yapıyorum acımasızlığımı bile. Bu konuya başka bir yazıda değinicem.

Gelelim aşk acılarına.. Yahu çeşit çeşit maşallah sen seversin o sevmez,o sever sen sevmezsin, ikinizde seversiniz anlaşamazsınız, çok iyi anlaşırsınız seversiniz biri dürtülerine yenilir.Dünyanın genel büyük sorunları yani. He ben buna pat diye çözümmü getiriyorum tabiki hayır okadar profosyonel insanlar var, şuan yapmak istediğim bizi güçlendirmeye hayatımızın değerli olduğunu yavaş yavaşta olsa öğretmeye göstermeye çalışmak. Tamam başlayalım hangisi size uyuyor bir bakalım ve çözümünü bulalım.


2 Ağustos 2014 Cumartesi

Aşk Kolay Oyun / Tek yapman gereken şey zar kullanma;Aklını kullan


                                                                    Aşka Gelelim



Öncelikle söze şöyle başlamak istiyorum,biliyorum bir blogger ve youtuber olarak hayatınızdayım,ve bizlerin yaptığımız şeyler belirli alışveriş videoları,saç videoları,oda turu,makyaj vs.. ama ben birazdaha bunların dışına çıkmak istiyorum.Burda olmaya başladığımdan beri birçoğunuz beni sevdiniz,sorularınızı paylaştınız bol bol muhabbet ettik fakat ask.fm açmamla aslında bizlerin ihtiyacı olan tek şeyin moda üzerine olmadığı farkettim..
Kısacası aslında bizim genel problemimiz aşk üzerine birşeyler paylaşmak istedim. 21 yaşındayım belki çok büyük değilim ama tecrube edinecek kadar çok şey yaşadım.. Birçok genç kızı hayatında oları bilinçledirecek,fikir alabilecekleri evebeyinleri olmadığınında bilicideyim. Benim annem babam mükemmel insanlardır fakat olarında bu konuda bana çok fazla tavsiyeleri olmadı ben herşeyi yaşayarak öğrendim..

Ve ask.fm'de farkettimki bunlara birçok genç kızın ihtiyacı var.. Bu yazıyı yazarak size birazda olsa yardımım dokunabileceğini umarak yazıyorum..

Hadi en baştan başlayalımm.. Aşk nedir?