19 Temmuz 2014 Cumartesi

Victoria's Secret Turu ♡ İstanbul / Cevahir Avm


 Uzun zamandır beklediğimiz Victoria's Secret Cevahir Avm açılışı dün gerçekleşti. Açılışa yetişemedim ne yazıkki fakat gitmeyi ihmal etmedim :) Aslında Cevahir Avm'de bir Vs zaten mevcuttu fakat çok küçük olduğu için kapandı ve avm içinde başka bir yere Pink'inde dahil olduğu yepyeni kocaman bir Victoria's Secret açıldı.Bende sizler için kendime göre küçük diyebileceğim bir Victorias Secret Turu yapmaya karar verdim :) Turu yaptıktan sonra aslında birşey almadan çıkmıştım,fakat son anda karşılaştığım bir süprizle geri dönüp Pinkten ufak birşey aldım onu en son göstericem :D Sabredinn ve en sona gidip bakmayın,ve hemen tura başlıyorumm

Girişte herzamanki gibi siyah ve pembe ağırlıklı bir dizayn bizi karşılıyor,Aynaları,kanatları,koltukları,duvar kağıtları,hatta duvarda asılı olan fotoğraf ve çerçevelerine kadar kızları büyüleyecek bir dünyaya adım atıyoruz.


 





Hemen sağa döndüğümüzde kendinizi Victorias Secret defilesi öncesinde gibi hissedebilirsiniz ışıklandırmalar, pespembe sabahlıklar,pembe cansız mankenler..








Benim en beğendiğim İç Çamaşırı takımları Gelin için tasarlanmış olanlardı solda tül olarak görünen uzun sabahlık gibi değişik birşey ama hepsi mükemmel tasarlanmıştı daha düğünün D si olmamasına rağmen hepsini alasım geldi :D Fotoğrafta çıkmamış çok iyi fakat detaylar inanılmaz güzeldi. Ortadaki büstiyerde neredeyse gelinlik kadar uğraşılmış bir detay var. Açık açık gözüm kaldı diyebilirim :D






      
     Gönül İsteri ki Bu görüntüleride görelim (ama malesef olmadı )




TAMAMM Turumuza Geri Dönelimm 
 








Daha ileride bizi pembe tonları ağırlıkta bir dizayn bekliyor fakat ondan önce VS tüm parfümlerini deneyebileceğiniz ufak bir stand ve parfümleri sıkmanız için minik kartlar yer alıyor.Ve sabredemeyip pembe yoğunluğuna doğru ilerliyoruz.




VEEEEE

Kafamızı hemen sola çevirmeden önce (pembelikleri solda görüyoruz birazcık) Yine şirin bir koltuk ve kozmetik ürünlerinden bir kısmının sergilendiğini görüyoruz


Tamamm yavaş yavaş sola doğru dönüyoruz şimdii :D












Kimin aklına tavana sütyen asmak gelir ki :D Onuda geçtim kimin aklına bunun fotoğrafını çekmek gelir kii :D  ❤ ❤ ❤



   








Sırada benim en sevdiğim ve çıkmak bilmediğim kozmetik bölümü var :) Evet büyük indirim bitmiş fakat eski indirimler tekrar devreye girmiş..

 


Yuvarlak kutularda benim bayıldığım minik cüzdanımın indirimi var fakat burda sarı olanı var,ben pembesini daha çok seviyorum :D İndirimi ise çok güzel 2 al 2 bedava ama sadece bu ufak çantalar için değil yuvarlak kutulardaki herşey için geçerli rujlar,farlar ve baska makyaj mazemeleride bunların içinde :D 










Bu arada  yine o muhteşem dev ekran bu Victorias Secrettada yerini almış bulunmakta :D 





 
Vucut Spretlerindeki eski indirim devam ediyor,Pinkin bu serisinde 3 adet aldığınız herhangi birşey 105 tl, 2 adet ise 82 tl.


Victorias Secrret ürünlerinde fiyatlar biraz daha hafifliyor ve 5 adet ürün 135 tl olurken 3 adet 99 tl ye geliyor :)





Şimdi en merak ettiğimiz yere geliyoruz... Kabinlerr,Ben ilk önce pink kabinini gezdim hatta fotoğraf çekmek istediğimi söylememek için bir tshirt alıp girdim :D tshirti denemedim düz pembe birşeydi vs kabinlerinden sonra Pink fotoğraflarında rastlarsınız :D 

Öncelikle söylemem gerekirse inanılmaz kişi çalışıyor Victorias Secretta kafanızı her döndürdüğünüzde birşeyler sorabileceğiniz biri mutlaka oluyor ve bana en değişik ve güzel gelenide her kabine bakan biri var. Kabinlerin kapıları kilitli ve içeri girdiğinizde ufak ışıklı bir düğme var ihtiyacınız olduğunda onlara basıyorsunuz ve orada o an kimse yoksa size yardımcı olmak için hemen geliyorlar ki orda kimsenin olmama olasılığı dahi yok :D sanırım iç çamaşırı deneniğinizde odadan çıkmamanız için düşünülmüş düğme olayı. Birbaşka ilginç ve güzel şeye gelirsek her kabin birbirinden farklı tasarımda. Ben neredeyse tek tek hepsini dolaştım ve sizin için fotoğraflar çektim :D Çalışanlar inanılmaz tatlı Akasyadan sonra burası ilaç gibi geldi bana tek tek yardımcı oldular fotoğraf çekmem için.. 

 Tamam sözü fazla uzatmıyorum ve hemen başlıyorumm


 Kabinlerin girişi böyle görünüyor aslında içerisi böyle devam edecekmiş gibi duruyor dışarıdan :D Fakat içeriye adım attığınızda tüm düşünceniz değişiyor.



Hemen sola baktığımızda bunu hemen anlayabiliyoruz :D Şu harika görüntüye bakarmısınız insanın oraya oturup hiç kalkmaması geliyor..





Hemenn sağa dönüyoruzzz ve kabinlerin başlangıcı ile karşılaşıyoruzz,en başta soldaki odayı en sonra bırakıyorum en büyük oda o,ve içinde müşteri olduğu için bekledim ve bende en son gördüm :D 





 İlerlediğimizde karşılıklı 2 büyük dolap var biri siyah diğeri pembe,heralde çalışanlara yardımcı olması amaçlı konulmuş. Keşke içlerini açsaydım :D Hiç aklıma gelmedi

 

 
Hemen Kabinlere başlayalım ozaman bukadar dıştan bakmak yeterli :D 

Kötüden iyiye gidelim :D Aslında kötü değil ama diğerlerini gördükten sonra bu kabin biraz yanlarında basit kalıyor :D




2. Kabinimize geliyoruzzzzzzz





Şimdi benim en beğendiğim Kabine geldik :D Bilmiyorum ama en çok bu hoşuma gitti.. 




Ama buda harika :D Pembe pembe yine 







Sırada harika iki kabin var. İkincisi en başta söylediğim en son girdiğim büyük kabin :D





Veeee son kabinimizzz hazırmısınızz..(Tasarım olarak çok bir esprisi yok ama büyük ferah ve bizler için koydukları iki tane parfüm var içerisinde : ) )










                

                   Şimdi Pinki ziyaret ederim bakalım neler varmışş



  


































Tüm Victorias Secret'ı dolaştım dışarıya çıktım son kez dönüp birdaha baktım ve bu tabelayı gördüm. Bu nedir diye sordum kıza Pink'ten aldığınız herhangi bir üründe hediyemiz dedi :D 
Tabi ben bunu duyar duymaz baktığımda aklım kalan saç bantlarını almak için tekrar içeri girdim.
Çok şirin bir köpeğim ve iki tane saç bandım oldu. Kolyuma bileklik olarak taktım biraz bronzlaştığım için harika göründü

Geri döndüğüm iyi oldu  kasanın fotoğraflarınıda çektim :)



Ve alışverişimide yapıp artık çıktım :D Bu arada 350 tl'lik alışveriş yapana fotoğraftaki çantayı hediye ediyorlardı ama ben yakından çantayı pek beğenmedim.

 
 


Şimdi sıra geldi aldığım bant ve köpeğime :D Çok güzeller ben bayıldım ikisinede ♡











 
 


7 yorum :

  1. Allah'im asik oldum galibaa en yakin zamanda gitmem lazim,resimlerde sirt cantalari gordum fiyatlari ne kadardi acaba?

    YanıtlaSil
  2. bayıldımmmmm :) buraya bayılıyorum her ürününü almak istiyorum :) çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. cidden harika en kısa zamanda gidilmeli bence harika bir gönderi olmuş tatlım ^_^

    YanıtlaSil
  4. Mağazayı fotoğraflarken görevliler bir şey demedi mi?

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel :) Gördükçe içim açıldı. Bu güzel yazı için teşekkür ederiz :*

    YanıtlaSil
  6. Keske Azerbaycanda da olsaydi . Bu arada Ezgicim seni cok seviyorum ve seni Azerbaycandan izliyorum opdum 😘

    YanıtlaSil
  7. köpeğin fiyatı neydi birde iphone 5s kılıfları fiyat nedir

    YanıtlaSil